چاقی شکم؛ ۱۵ خوراکی پرطرفدار که موجب چاقی شکم می شوند

توجه به زیبایی و تناسب اندام میان زوجه و مرد روزبه روز درحال افزودن است. شاید درون گذشته مردها به این موضوع کمتر بزرگی می دادند، اما حالا داشتن اندامی متناسب می تواند بوسیله ذهنی داشتن صلح و صفا بیشتر باشد. در این مقاله، ۱۵ خوراکی که طرفداران یدکی دارد، اما باعث چاقی بطن می شود را به همراه ۴ روش درمان چاقی شکم در خانه به شما شناساندن می کنیم. حتما بخوانید:علت چاقی شکم؛ ۱۲ دلیلی که باعث می شود شکمتان جلو بیایدکوچک کردن ناف داخل ۲۴ ساعت با از بین بازی کردن پف شکمآب کردن شکم و کنار با رعایت چند توصیه هوشمندانه ۱. دونات

نمی توانید از دونات ابتکاری بگذرید؟ اگر زود بوسیله مهلت دونات می خورید، به زودی دچار چاقی شکم خواهید شد. دونات با روکش قندی حدود ۲۶۰ کالری دارد. یک جعبه ۱۲تایی حدود ۳۱۲۰ کالری دارد. یک مرد ۹۰ کیلویی باید حدود ۴۰ کیلومتر بدود تا کالری دونات را بسوزاند. ۲. بستنی

با استعمال بستنی مقداری از کلسیم موردنیاز بدن نیز تأمین می شود، اما درون عین حال، هر نیمه فنجان بستنی حدود ۲۳۰ کالری دارد که این استاندارد کالری تنها شامل بستنی وانیلی بدون مخلفات است.

توصیه: بوسیله ظهر بستنی های «slow-churned» باشید که کالری و چربی کمتری دارند. کالری این بستنی ها در هر نصف فنجان حدود ۱۰۰ کالری است. ۳. چیپس

هر ۱۵ مغز چیپس حدود ۱۶۰ کالری دارد. اما چه کسی پس ازآن از چیپس پانزدهم از اشامیدن آن دست می کشد؟ حالا تصور کنید که یک دیپ خوشمزه هم افزودن کرده اید و درون امتداد ۶۰ کالری بیشتر و ۵ گرم چربی دریافت خواهید کرد. توصیه: پاپ کورن های عاری چربی را گزینش کنید. ۶ فنجان از این پاپ کورن ها تنها ۱۰۰ کالری دارد. ۴. آبجو

یک قوطی عادی ۳۵۰ میلی لیتری آبجو چیزی حدود ۱۵۰ کالری دارد. این کالری نیز مشابه هر چیز دیگری که بنوشید یا امید کنید جهت چاقی شکم می شود. ۵. هات داگ

هات داگ یکی از محبوب ترین فست فودهاست که هنگفت از آقایان هنگام تماشای مسابقات خواه فیلم به مصرف آن تمایل دارند. چنانچه مخلفات بیشتری به ساندویچ افزودن شود، کالری بیشتری اندوه قبض خواهند کرد. یک هات داگ پنیری حدود ۳۹۰ کالری و ۸ گرم چربی زیان بخش دارد.

توصیه: اگر بادام زمینی را جایگزین کنید، اندوه پروتئین، فیبر و روغن های مفیدی گرفتن می کنید و غم از چاقی شکم جلوگیری کرده اید. حتما بخوانید: مضرات فست فود و آثار مخرب آن روی بدن چیست؟ ۶. گوشت قرمز چرب

اگر خواستار گوشت و سیب ارضی هستید، احتمالا گذشتن از یک استیک بزرگ و آبدار برایتان سخت خواهد بود. ولی یک خرده دنده ۴۵۰ گرمی بیش از ۱۰۰۰ کالری و ۳۷ گرم چربی مضر دارد. این میزان کالری عاری درنظر گرفتن دیگر مخلفات بر استیک است.

توصیه: گوشت لخم مثل راسته، فیله یا به خشکی امدن (فلنک flank) را انتخاب کنید تا دستخوش چاقی شکم نشوید. قطع استیک باید هم وزن مشت شما باشد؛ نه اندازهٔ بشقاب تان! ۷. پیتزا با تاپینگ گوشت

پیتزا می تواند غذای سالمی باشد. اما چنانچه عاشق تاپینگ هایی مانند پپرونی، سوسیس، کالباس یا گوشت هستید، در هر برش متجاوز از ۳۰۰ کالری بااطلاع بدن تان خواهد شد.

اندرز: از تاپینگ های سبزیجات کاربرد کنید. با این کار فیبر و مواد مغذی بیشتری شهود خواهید کرد و هر برش حدود ۱۰۰ کالری کمتر از پیتزای گوشت خواهد داشت. ۸. برگرهای بزرگ

اگر برگرهای مبصر را انتخاب کنید، میزان کالری دریافتی تان بی قراری به همان اندازه زیاد خواهد شد. بعضی برگرها بیش از ۱۰۰۰ کالری و حدود ۷۵ گرم چربی دارند.

توصیه: بخاطر جلوگیری از چاقی شکم، یک لایه برگر گوشت گوساله خواه گوشت بوقلمون گریل شده انتخاب کنید. برگرهای گیاهی همچنین گزینه مناسبی خواهند حیات. ۹. سیب خاکی سرخ شده ارشد

مانوس دارید کنار غذای اصلی، سیب زمینی قزل شده غصه داشته باشید؟ اکثر ما همین را می خواهیم. استفاده سیب زمینی سرخ شده مبصر می تواند به اندازه ٔ یک برگر کالری داشته باشد.

توصیه: کنار غذای اصلی، یک سالاد یا کاپ میوه توصیه دهید. استعمال زیاد ازحد شربت های گازدار

آيا می دانید هر لیوان نوشابه چه نرخ کالری دارد؟ یک بطری ۶۰۰ میلی لیتری معمولی شربت حدود ۲۵۰ کالری دارد.

سفارش: آب را جایگزین کنید. اگر به دنبال کافئین هستید، قهوه یهودی گرایش کنید. یک استکان ۶۰۰ میلی لیتری تقریبا هیچ کالری ندارد. شیر چطور؟ برای جلوگیری از چاقی شکم، شیر عاری روغن انتخاب کنید تا کالری دریافتی تان پایین تر ۱۰۰ باشد. ۱۰. ساندویچ باربیکیو

یک عید دورهمی معمولا شامل چیپس و ساندویچ باربیکیو گوشت در نان های سفید است. هر ساندویچ باربیکیو، سپرده به قطع اش، چیزی بسیار از ۶۰۰ کالری دارد.

موعظه: ساندویچ مرغ گریل شده خواه برگرهایی با نان سبوس دار را گزینش کنید. مخلفاتی مثللوبیای پخته خواه سالاد کلم را جایگزین کنید. حتما بخوانید: سالم ترین فست فودهای دنیا؛ ۱۰ فست فود خوشمزه و سالم ۱۱. نهنگ مرغ

با سفارش یک کود بال مرغ حدود ۷۰۰ کالری دریافت خواهید کرد. اگر جناح بدون عظم توصیه دهید، بدون تو رویت گرفتن کالری سس، ۱۱۶۰ کالری وارد بدن تان خواهد شد. سس بلوچیز ۲۴۰ کالری و ۲۶ گرم چربی اضافه به همراه خواهد داشت.

سفارش: اگر نمی خواهید دستخوش چاقی شکم شوید، مرغ گریل نصیحت دهید. استعمال بال مرغ را تفننی و کم کنید. ۱۲. شیشلیک و دنده

یک وعده شیشلیک کامل (شامل ۱۵ تا ۱۶ دنده) لبالب از روغن و ۱۰۰۰ کالری است. سس خوشمزه ای که شیشلیک همراه آن طبخ شده نیز مملو از کالری، شکر و سدیم است.

وعظ: وعده شیشلیک را نیمه کنید و در رابطه های ویژه سراغ آن بروید. کنار آن سیب ارضی شیرین پخته به همراه آب لیمو خواه دارچین درخت سرو کنید تا وهله غذایی تان کامل شود. ۱۳. عسل دانمارکی

یک عدد شیرینی دانمارکی حدود ۴۴۰ کالری و مقدار زیادی چربی دارد.

وصیت: بخاطر جلوگیری از چاقی شکم، یک وعده ثمر و ماست اندک چرب را جایگزین کنید. نان سبوس دار به همراه میوه ابتکاری و بدون کره نیز گزینه مناسبی خواهد بود. ۱۴. غذاهای فریزری ارشد

راحتی اصلا چیز بدی نیست، اما مراقب میزان آن باشید. برخی غذاهای فریزری کالری، سدیم و چربی ترنس فوقانی دارند.

موعظه: برچسب غذاهای فریزری را بخوانید و آنهایی را که از غلات سبوس دار استفاده کرده اند، انتخاب کنید. ۱۵. غذاهای سلف درخت سرو

چنانچه نمی توانید بشقاب تان را با کوهی از غذا انباشته نکنید، بهتر است گزینش هوشمندانه ای داشته باشید. سراغ سالاد و سبزیجات پخارپز بروید. از سس های چرب دوری کنید.

پند: چنانچه نمی توانید چنین انفراد هایی را پیاده کنید، بهتر است بخاطر حفظ کردن سلامتی و جلوگیری از چاقی شکم، دور بوفه های آزاد را شیار بکشید. حتما بخوانید: نحو تهیه سالاد مرغ و سبزیجات؛ سالادی کمینه کربوهیدرات و رژیمی برای از بین بردن چاقی شکم چه کارهایی می توان ارتکاب داد؟ ۱. مصرف ماست

هر چیز خوشمزه ای موجب چاقی شکم نخواهد شد. داخل تحقیقی مشخص شد که ماست (در کنار سبزیجات، غلات کامل، علیه و آجیل) جزو غذاهایی است که انگیزه افزایش وزن نمی شود. داخل جستجو دیگری وفاق میان مصرف لبنیات متشابه ماست و کاهش چربی بدن و شکم مشخص شد.

امتیاز: با استعمال ماست بدون روغن یا کم چرب، کلسیم نیز دریافت خواهید کرد. بوسیله دنبال ماست های غنی شده با ویتامین D باشید. اکثر بزرگسالان مقیاس کافی کلسیم و ویتامین D قبض نمی کنند. ۲. مصرف بلوبری

هیچگاه غذای معجزه گری وجود ندارد که روغن ها را بسوزاند. اما مصرف بیشتر هر نوع ثمر به جای غذاهای چرب خواه پرکالری می تواند به کاهش وزن کمک کند. بلوبری و دیگر ثمر ها دارای مواد مقوی هستند که طبیعتی شیرین دارند و میان وعده مناسبی به حساب می آیند. ۳. مصرف فیبر

محصول و سبزیجات فیبردار دشمن چاقی شکم خواهند بود. درون تحقیقی ۵ ساله برملا شد کسانی که فیبرهای محلول بیشتری مصرف می کنند، کمتر دستخوش چاقی شکم می شوند. تنها مصرف روزانه ۱۰ گرم فیبر محلول باعث ایجاد این طور تفاوتی شده بود. دو سیب کوچک، یک شیشه الات نخود سبز و نیمه لیوان لوبیا چیتی حاوی ۱۰ گرم فیبر است. ۴. بازی

ورزش منظم به کاهش وزن کمک می یواش. هرچند نمی توان ورزشی انجام قسط که تنها باعث لاغری ملک خاصی از بدن شود، ایفا فعالیت های ورزشی برای کل بدن مفید خواهد بود. اگر دچار اضافه وزن هستید، کاهش تنها ۱۰٪ از حد تان جهت حفظ سلامتی تان خواهد شد. حتما بخوانید: وفاق استرس و چاقی چیست و چگونه می توان با آن مقابله کرد؟

مقالات صوتی مجموعه صوتی رژیم و تناسب اندام با نکات ورزشی و تغذیه ای این مجموعه، اندامی متناسب و جذاب داشته باشید.

17000تومان 14000تومان مشاهده ثمر